HAGE vs. BUR

Nu är jag trött på att buren bara går sönder, väger
en jävla massa och är otymplig. Nu ska vi brova det
skottsäkra alternativet : HAGE. Visserligen väger den
också, men det går att bära utan att den släpar i
marken vilket innebär att du kan gå med rak arm. 
Det negativa med hage är att man får ingen
avskärmning från omvärlden. Men det tror jag Billy
klarar endå och jag tror Draken fixar det bättre än i
buren :) Jaja, ni får en utvärdering när jag har vart
på sollentuna och verkligen prövat den :)

På bilderna är den avdelad för att Linnea skulle se hur stor del Billy och Draken fick var.






Så fånig ser Billy ut när han ska spela cool:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0