Jaha, då var det bara att sätta igång då..

En promenad nu, sen blir det bad av hund, är väldigt nervös,
vill inte att han ska tappa pälsen och få utslag igen så där på
ryggen och huvudet :/ Ska bara schampoonera hans ben,
mage, bröst, svans och ansiktet. resten får det bli barnoljan
på ryggen och det, min farmor är så smart alltså :D sen då? ska jag
och
Linnea till coop och kolla efter whiteboard tavlor, två stycken!

Sen? Vet inte. Det är väldigt mycket just nu!
Utställningskoppel? Äger inget som pallar Billys tjuvrus.
Hämta videokameran hos Daniel så Erika kan filma va.
Stolarna, Linnea? Vilka stolar? Vart är dom? Jaag vet inte.
BILLY KLOR?! Oh no. Vad fan gör vi med dom liksom? :|
Sen då? SEN DÅ?! Detta är allt jag kommer på, förstår ni då
att jag har för mycket i huvudet för det är ju minst 30 saker
till som ska göras. Fyfan för detta. Nej nu ska jag gå ut
med hunden så vi kan komma igång sen.. fyfan alltså..





Glöm inte kolla Drakens blogg:
Http://fladdermusensdragontears.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0