Foto 090921






Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hej tjejen.

Jättefina bilder på din pärla. Men måste fråga,

Ska bakbenen vara så där utdragna på dalmatiner. Jag vet inte, bara undrar, ser lite konstigt ut. Men han är fin iallafall. Ha det.

2009-09-21 @ 20:04:00
Postat av: Malin Fundberg

Tack :)



Helt ärlig, nej det ska dom inte. Men jag tycker att han vart snygg ändå, och det var de enda fotona vi tog i profil :/ Annars hade jag lagt upp dom med lite minde vinkel bak så klart :D haha. Ska fota nya bilder ikväll i profil, så då läggs det upp lite vettigare foton!

2009-09-22 @ 08:54:17
URL: http://malinfundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha. Ok. Jag var ju tvungen att fråga. Kan ju inte Dalmatiner. Ha det.

2009-09-22 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0